fbpx
 

סנדביץ' קרבון/פי.וי.סי - CARBON/PVC

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתעשייה ושילוב חומרי הגלם החדשניים ביותר שזמינים בשוק הם הקרקע לבניית גלשנים קלים, מדויקים  ועמידים במיוחד.

  • הגלשני קרבון / פי וי סי שלנו בנויים בטכנולוגיית דאבל סנדוויץ' המורכבת מכמה שלבים. השלב הראשון הוא חיתוך ליבת "אי פי אס" איכותית  הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה, לאחר מכן, ליבת הגלשן מלוטשת באופן ידני לטובת פינישים  מדויקים  לאורכו ורוחבו של הגלשן על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן.

 

  • השלב השני  הוא בניית השכבות/מעטפת(למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים.

 

  • השלב הראשון בבניית השכבות הוא בניית השכבה הראשונה העוטפת את הליבה שהיא שכבת בדי פיבארגלאס/אפוקסי(חלק עליון ותחתון), אחרי ייבוש מבוקר בתנורי חום. ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה מתחילה בניית  שכבת  "פי וי סי"(חלק עליון ותחתון) קשיחה ועמידה במיוחד ורק אז נעטף הגלשן בשכבת בדי קרבון/אפוקסי"(חלק עליון ותחתון). חשוב מאוד לציין ולהדגיש ששלב בניית השכבות הינו תהליך קריטי מאוד שיאפיין את איכות הגלשן והדיוק של האלמנטים הרצויים באותו הגלשן. 

 

  •  תהליך בניית כל השכבות נעשה כשהגלשן מוכנס לשק שאיבה בוואקום שמבטיח הדבקה מקסימלית של השכבות וסילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן.

 

  • לאחר בניית כל השכבות מגיע שלב השיופים וההחלקות, שלב שחשוב מאוד שיעשה בצורה נכונה ומדויקת על מנת להבטיח קווים/אזורים חלקים/חדים ומדויקים כי שלב זה בעצם יקבע את דרגת הגימור של הגלשן. שיופים מיותרים ועבודה רשלנית גורמים לחום גבוהה שיכול להשפיע ולשרוף את הליבה, שיופים לא מדודים ולא מבוקרים יכולים להביא לתוצאה של משטח לא חלק/חד ודרגת גימור נמוכה.

 

  • לאחר שלב השיופים מגיע שלב הצביעה, בשלב זה אנו משתמשים בצבע מכוניות איכותי ועמיד. גם בשלב זה הגלשן עובר תהליך ייבוש בטמפרטורה מבוקרת על מנת להבטיח שכבת צבע אחידה ועמידה במיוחד. השלב האחרון הוא הוספה של שכבת אפוקסי  "פיניש"  דקה במיוחד ששומרת על שכבת הצבע והגימור מקילופים/סדקים וכדומה.

* הצוות שלנו מאחורי הקלעים מנוסה ומיומן ומקפיד על הפרטים הקטנים ביותר תוך כדי שימוש בתבניות וכלים המותאמים לאותו גלשן/דגם. *

שכבות:

  • Close Cell  EPS foam CORE
  • Q100 Premium Quality PVC Wrap
  • Carbon/Fiberglass Lamination
  • Extra Carbon Reinforcement Standing Area

עץ סנדביץ' - Wood sandwich

זמין בטכנולוגיית אפוקסי סנדוויץ׳ עץ (Wood Sandwich) חדשנית המורכבת מחומרי גלם איכותיים.

  • הגלשני עץ סנדויץ'  שלנו בנויים בטכנולוגיית דאבל סנדוויץ' המורכבת מכמה שלבים. השלב הראשון הוא חיתוך ליבת  "אי פי אס" איכותית  שנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה ולאחר מכן שיוף ידני של הליבה של פינישים  מדויקים  לאורכו ולרוחבו של הגלשן על מנת להבליט את האלמנטים של השייפ המתוכנן.

 

  • השלב השני  הוא בניית השכבות/מעטפת(למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים. השלב הראשון הוא בניית השכבה הראשונה העוטפת את הליבה שהיא שכבת בדי פיבארגלאס/אפוקסי(חלק עליון ותחתון), אחרי ייבוש בטמפרטורה מבוקרת בתנורי חום ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה מתחילה בנייה של  שכבת עץ (חלק עליון ותחתון) קשיחה ועמידה במיוחד.

אנחנו משתמשים בשכבת עץ אמיתית (0.6 מ"מ) של במבוק או פיין אוסטרלי תלוי בגרפיקה ובגימור הנחוץ לאותו הגלשן. לאחר ששכבת העץ התקשתה והתאחתה שוב נעטף הגלשן בשכבת בדי פיבארגלאס /אפוקסי (חלק עליון ותחתון) שבעצם שומרת על שכבת העץ.

 

חשוב מאוד לציין ולהדגיש ששלב בניית השכבות הינו תהליך קריטי מאוד שיאפיין את איכות הגלשן והדיוק של האלמנטים הרצויים באותו הגלשן. 

 תהליך בניית כל השכבות נעשה כשהגלשן מוכנס לשק שאיבה בוואקום שמבטיח הדבקה מקסימלית של השכבות וסילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן. 

לאחר בניית כל השכבות מגיע שלב השיופים וההחלקות, שלב שחשוב מאוד שיעשה בצורה נכונה ומדויקת על מנת להבטיח קווים/אזורים חלקים/חדים ומדויקים כי שלב זה בעצם יקבע את דרגת הגימור של הגלשן.

 

שיופים מיותרים ועבודה רשלנית גורמים לחום גבוהה שיכול להשפיע ולשרוף את הליבה, שיופים לא מדודים ולא מבוקרים יכולים להביא לתוצאה של משטח לא חלק/חד ודרגת גימור נמוכה.

לאחר שלב השיופים מגיע שלב הצביעה, בשלב זה אנו משתמשים בצבע מכוניות איכותי ועמיד וגם בשלב זה הגלשן עובר תהליך ייבוש בטמפרטורה מבוקרת על מנת להבטיח שכבת צבע אחידה ועמידה במיוחד. השלב האחרון הוא הוספה של שכבת אפוקסי  "פיניש"  דקה במיוחד ששומרת על שכבת הצבע והגימור מקילופים/סדקים וכדומה.\

 

* הצוות שלנו מאחורי הקלעים מנוסה ומיומן ומקפיד על הפרטים הקטנים ביותר תוך כדי שימוש בתבניות וכלים המותאמים לאותו גלשן/דגם. *

שכבות:

  • Close Cell  EPS foam CORE
  • Q100 Premium Quality PVC Wrap
  • Carbon/Fiberglass Lamination
  • Extra Carbon Reinforcement Standing Area

הקס סקין - HEXSKIN

הרעיון מאחורי פיתוח טכנולוגיה זו הוא לאפשר לנו לבנות גלשני סאפ לגלים שירגישו יותר "חי" מתחת לכפות הרגליים בעלי גמישות  ללא ויתור על חוזק, שמירה על משקל נמוך ומאוזן והחזר אנרגיה ופלקס מדוייקים באזורים הנדרשים בגלשן.

 

  • בניית השכבות נעשית בעבודת יד, ליבת EPS איכותית נעטפת בבדי זכוכית וברשת HEXSKIN חזקה במיוחד אך עם תכונות גמישות מדהימות, באזור העמידה על הגלשן אנו משתמשים בבד ייחודי מאוד המורכב מסיבי ברזל למניעת שקעים ונזקים המקובלים בגלשנים המיוצרים בלמינציה ידנית ללא תבנית.

 

  • תהליך בניית השכבות נעשה בשקיות שאיבה בוואקום על מנת לסלק את עודפי הדבקים ולהגיע לחיבור מקסימלי של השכבות. הדגש על תהליך זה הוא גדול וחשוב שיהיה מבוקר ומקצועי.

שכבות:

  • Super Flex Close Cell Foam Core
  • “Secret Sauce” First Sealer Layer
  • Hexskin / Fiberglass / Epoxy Lamination
  • Metal Fiber  Reinforcement  Standing Area
Call Now Button
דילוג לתוכן