טכנולוגיה
הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתעשייה ושילוב חומרי הגלם החדשניים ביותר שזמינים בשוק הם הקרקע לבניית גלשנים קלים, מדויקים ועמידים במיוחד.
טכנולוגית סנדביץ’ קרבון/פי.וי.סי – CARBON/PVC SNADWICH
שכבות
Closed Cell EPS foam CORE
High grade S-Glass fiberglass lamination
Q100 Premium Quality PVC Wrap
Carbon/Fiberglass Lamination
Extra Carbon Reinforcement Standing Area
הגלשני קרבון / פי וי סי שלנו בנויים בטכנולוגיית דאבל סנדוויץ’ קשיחה ועמידה במיוחד המורכבת מכמה שלבים
תהליך הבנייה מתחיל בחיתוך של ליבת “אי פי אס” איכותית הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה. לאחר מכן, הליבה מלוטשת באופן ידני לטובת פינישים מדויקים לאורכה ולרוחבה על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן
החלק השני הוא בניית השכבות/המעטפת (למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים
השלב הראשון הוא למינצית בדי פיבארגלאס/אפוקסי על החלק התחתון ולאחר מכן העליון של הגלשן ובעצם מייצרת מעטפת קשיחה ראשונה, אחרי ייבוש מבוקר בתנורי חום ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה מתחילה בניית שכבת “פי וי סי” (בתבנית) קשיחה ועמידה במיוחד על החלק העליון והתחתון ורק אז נעטף הגלשן בשכבת בדי קרבון/אפוקסי גם על החלק עליון והתחתון. שלב בניית השכבות הינו תהליך קריטי מאוד הקובע את איכות הגלשן והדיוק של האלמנטים הרצויים באותו הגלשן.
חשוב לנו גם לציין שתהליך בניית כל השכבות נעשה כשהגלשן מוכנס לשק שאיבה בוואקום, מה שמבטיח הדבקה מקסימלית של השכבות וסילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן. שלב זה הוא לא מובן מעליו ויש שבוחרים לדלג עליו בשלב הבנייה על מנת לחסוך בעלויות וזמן.
לאחר בניית כל השכבות מגיע שלב השיופים וההחלקות הסופי, שלב זה חייב להיות נכונן ומדויק על מנת להבטיח קווים/אזורים חלקים/חדים ומדויקים כי שלב זה בעצם יקבע את דרגת הגימור של הגלשן. שיופים מיותרים ועבודה רשלנית גורמים לחום גבוהה שיכול להשפיע ולשרוף את הליבה, שיופים לא מדודים ולא מבוקרים יכולים להביא לתוצאה של משטח לא חלק/חד ודרגת גימור נמוכה.
לאחר שלב השיופים מגיע שלב הצביעה, בשלב זה אנו משתמשים בצבע מכוניות איכותי ועמיד. גם בשלב זה הגלשן עובר תהליך ייבוש בטמפרטורה מבוקרת על מנת להבטיח שכבת צבע אחידה ועמידה במיוחד.
חשוב גם מאוד לציין שכל הפלגים/קופסאות (ידית- בתי חרב – בתי ליש – מחבר למצלמה) שמושתלים בגלשן מחוזקים בקוביות קשיחות של פוליאורטן מוקצף על מנת למנוע התנתקות מהגלשן.
השלב האחרון הוא הוספה של שכבת אפוקסי “פיניש” דקה במיוחד ששומרת על שכבת הצבע והגימור מקילופים/סדקים וכדומה.
הצוות שלנו מאחורי הקלעים מנוסה, מיומן ומקפיד על הפרטים הקטנים ביותר תוך כדי שימוש בתבניות וכלים המותאמים לאותו גלשן/דגם
שכבות
Closed Cell EPS foam CORE
High grade S-Glass fiberglass lamination
Q100 Premium Quality PVC Wrap
Carbon/Fiberglass Lamination
Extra Carbon Reinforcement Standing Area
שכבות:
Close Cell EPS foam CORE
High grade S- Glass fiberglass lamination
0.6mm Australian Pine/Bamboo sheet /Fiberglass Lamination
High grade fiberglass lamination
High grade fiberglass lamination
טכנולוגית עץ / סנדביץ’ – WOOD SANDWICH
שכבות:
Close Cell EPS foam CORE
High grade S- Glass fiberglass lamination
0.6mm Australian Pine/Bamboo sheet /Fiberglass Lamination
High grade fiberglass lamination
High grade fiberglass lamination
זמין בטכנולוגיית אפוקסי עץ / סנדביץ ליין ה אוודי שלנו (WOOD SANDWICH)
חדשנית המורכבת מחומרי גלם איכותיים וייחודיים במיוחד
החלק הראשון של תהליך בניית הגלשן מתחיל בחיתוך של ליבת “אי פי אס” איכותית הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה, לאחר מכן, ליבת הגלשן מלוטשת לאורכה ולרוחבה באופן ידני לטובת פינישים מדויקים על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן
החלק השני הוא בניית השכבות/המעטפת (למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים.
השלב הראשון הוא למינצית בדי פיבארגלאס/אפוקסי על החלק התחתון ולאחר מכן העליון של הגלשן ובעצם מייצרת מעטפת קשיחה ראשונה, אחרי ייבוש מבוקר בתנורי חום ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה מתחילה בניית שכבת עץ קשיחה ועמידה במיוחד על החלק העליון והתחתון.
אנחנו משתמשים בשכבת עץ אמיתית (0.6 מ”מ) של במבוק או פיין אוסטרלי תלוי בגרפיקה ובגימור הנחוץ לאותו הגלשן, שכבת העץ בעצם מעניקה קשיחות וחוזק ובמקרים שאנו בוחרים גימור חיצוני מסוים גם נראות מדהימה במיוחד . לאחר ששכבת העץ התקשתה והתאחתה שוב נעטף הגלשן בשכבת בדי פיבארגלאס /אפוקסי על החלק התחתון והעליון שבעצם שומרת על שכבת העץ.
בניית השכבות הינו תהליך קריטי מאוד הקובע את איכות הגלשן והדיוק של האלמנטים הרצויים באותו הגלשן.
חשוב לנו לציין שתהליך זה נעשה כשהגלשן מוכנס לשק שאיבה בוואקום, מה שמבטיח הדבקה מקסימלית של השכבות וסילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן. שלב זה הוא לא מובן מעליו ויש שבוחרים לדלג עליו בשלב הבנייה על מנת לחסוך בעלויות וזמן
השלב השני לאחר בניית כל השכבות הוא שלב השיופים וההחלקות הסופי, שלב זה חייב להיות נכון ומדויק על מנת להבטיח קווים/אזורים חלקים/חדים ומדויקים כי שלב זה בעצם יקבע את דרגת הגימור של הגלשן. שיופים מיותרים ועבודה רשלנית גורמים לחום גבוהה שיכול להשפיע ולשרוף את הליבה, שיופים לא מדודים ולא מבוקרים יכולים להביא לתוצאה של משטח לא חלק/חד ודרגת גימור נמוכה.
לאחר שלב השיופים מגיע שלב הצביעה, בשלב זה אנו משתמשים בצבע מכוניות איכותי ועמיד. גם בשלב זה הגלשן עובר תהליך ייבוש בטמפרטורה מבוקרת על מנת להבטיח שכבת צבע אחידה ועמידה במיוחד.
חשוב גם מאוד לציין שכל הפלגים/קופסאות (ידית- בתי חרב – בתי ליש – מחבר למצלמה) שמושתלים בגלשן מחוזקים בקוביות קשיחות של פוליאורטן מוקצף על מנת למנוע התנתקות מהגלשן
השלב האחרון הוא הוספה של שכבת אפוקסי “פיניש” דקה במיוחד ששומרת על שכבת הצבע והגימור מקילופים/סדקים וכדומה ובגימור חיצוני בו שכבת העץ חשופה ולא נצבעת אנחנו גם מוסיפים שכבת פוליש מבריקה על מנת להבליט את יופיו של העץ.
הצוות שלנו מאחורי הקלעים מנוסה ומיומן ומקפיד על הפרטים הקטנים ביותר תוך כדי שימוש בתבניות וכלים המותאמים לאותו גלשן/דגם
טכנולוגית הקס סקין – HEXSKIN
שכבות:
Super Flex Close Cell Foam Core
“Secret Sauce” First Sealer Layer
Fiberglass / Epoxy Lamination
Hexskin Epoxy Lamination
Fiberglass / Epoxy Lamination
PU foam Reinforcement sheet in the standing Area
הרעיון מאחורי פיתוח טכנולוגיה זו הוא לאפשר לנו לבנות גלשני סאפ לגלים ( או יותר נכון גלשני גלים שאפשר לחתור עליהם…) שמרגישים יותר “חי” מתחת לכפות הרגליים, בעלי גמישות מדויקת, ללא ויתור על חוזק, שמירה על משקל נמוך ומאוזן והחזר אנרגיה (פלקס) באזורים הנדרשים בגלשן. קשה להסביר במילים את הרגשת הגלישה הגלשנים האלו, רוב (מעל 90%) הגלשני סאפ לגלים שתמצאו בשוק בנויים בטכנולוגיה דומה שהיא בניית השכבות בתבנית כשאחת השכבות העוטפות את הגלשן קשיחה מאוד על מנת להעניק עמידות אבל, החיסרון של צורת הבנייה הזאת היא שהגלשן הגמור בעצם קשיח מידי ולא מאפשר החזר אנרגיה שנחוץ בגלישת גלים והוא מתאפיין ברעידות של הגלשן במהירות גבוהות ומונע ממנו ל “חתוך” את המים ולבצע ביצועים חדים.
גם בטכנולוגיה זו החלק הראשון של תהליך בניית הגלשן מתחיל בחיתוך של ליבת “אי פי אס” איכותית אבל הפעם לליבה שאנחנו בוחרים ישנם תכונות גמישות מדהימות על מנת שנוכל להגיע ל “חיות” שאנו רוצים בגלשן. החיתוך הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה, לאחר מכן, ליבת הגלשן מלוטשת באופן ידני לאורכה ולרוחבה לטובת פינישים על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן.
החלק השני הוא בניית השכבות/המעטפת(למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים.
השלב הראשון הוא הנחה של שכבת בדי פיבארגלאס/אפוקסי על החלק התחתון ולאחר מכן העליון של הגלשן ובעצם לייצר מעטפת קשיחה ראשונה. אחרי ייבוש מבוקר בתנורי חום ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה אנחנו מתחילים את למינציית בד הרשת הייחודי “הקס סקין” על החלק התחתון והעליון.
לחומר גלם זה תכונות מדהימות של גמישות וחוזק והקונסטרוקציה הייחודית שלו מונעת ספיגה מיותרת של אפוקסי כמו הרבה חומרי גלם אחרים. לאחר ייבוש ושיוף שוב נעטף הגלשן בשכבת בדי פיבארגלאס /אפוקסי על החלק התחתון והעליון שבעצם שומרת על שכבת ה “הקס סקין”.
בניית השכבות הינו תהליך קריטי מאוד הקובע את איכות הגלשן והדיוק של האלמנטים הרצויים באותו הגלשן.
חשוב לנו לציין שתהליך זה נעשה כשהגלשן מוכנס לשק שאיבה בוואקום, מה שמבטיח הדבקה מקסימלית של השכבות וסילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן. שלב זה הוא לא מובן מעליו ויש שבוחרים לדלג עליו בשלב הבנייה על מנת לחסוך בעלויות וזמן.
השלב השני לאחר בניית כל השכבות הוא שלב השיופים וההחלקות הסופי, שלב זה חייב להיות נכונן ומדויק על מנת להבטיח קווים/אזורים חלקים/חדים ומדויקים כי שלב זה בעצם יקבע את דרגת הגימור של הגלשן. שיופים מיותרים ועבודה רשלנית גורמים לחום גבוהה שיכול להשפיע ולשרוף את הליבה, שיופים לא מדודים ולא מבוקרים יכולים להביא לתוצאה של משטח לא חלק/חד ודרגת גימור נמוכה.
לאחר שלב השיופים מגיע שלב הצביעה, בשלב זה אנו משתמשים בצבע מכוניות איכותי ועמיד. גם בשלב זה הגלשן עובר תהליך ייבוש בטמפרטורה מבוקרת על מנת להבטיח שכבת צבע אחידה ועמידה במיוחד.
חשוב גם מאוד לציין שכל הפלגים/קופסאות (ידית- בתי חרב – בתי ליש – מחבר למצלמה) שמושתלים בגלשן מחוזקים בקוביות קשיחות של פוליאורטן מוקצף על מנת למנוע התנתקות מהגלשן.
השלב האחרון הוא הוספה של שכבת אפוקסי “פיניש” דקה במיוחד ששומרת על שכבת הצבע והגימור מקילופים/סדקים וכדומה.
הצוות שלנו מאחורי הקלעים מנוסה ומיומן ומקפיד על הפרטים הקטנים ביותר תוך כדי שימוש בתבניות וכלים המותאמים לאותו גלשן/דגם.
שכבות:
Super Flex Close Cell Foam Core
“Secret Sauce” First Sealer Layer
Fiberglass / Epoxy Lamination
Hexskin Epoxy Lamination
Fiberglass / Epoxy Lamination
PU foam Reinforcement sheet in the standing Area
טכנולוגיית במבוק ספיין BAMBOO SPINE
טכנולוגיה שמטרתה לחזק את הגלשן על ידיי השתלה של שתי שדריות עץ במבוק במרכז הליבה ובעצם למנוע ממנו עודף גמישות ושבירות. השדריות מובנות לאורכה של הליבה וצורתם המלבנית מעניקות תמיכה וקשיחות.
תהליך בניית הגלשן מתחיל בחיתוך של ליבת “אי פי אס” איכותית שמגיעה כבר אם השדריות מובנות משלב היציקה של הליבה . החיתוך הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה, לאחר מכן, ליבת הגלשן מלוטשת לאורכה ולרוחבה באופן ידני לטובת פינישים מדויקים על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן.
החלק השני הוא למינצית המעטפת הרכה הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומדויקת. החלק התחתון שעוטף את הגלשן נקרא אייצ’-די-פי-אי והחלק העליון אי-וי-איי שמגיע אם טקסטורה מחוספסת (דמוי עור תנין) למניעת החלקה וגריפ מקסימלי. אנחנו מייצרים גלשני סופט מעל 14 שנים וללא ספק דואגים לבחור את חומרי הגלם הטובים בתעשייה.
לא כמו רוב גלשני הסופט הנפוצים בשוק שהמעטפת הרכה מודבקת ידנית לליבה בדבק, אנחנו במג’יק דואגים ששלב הדבקת המעטפת נעשה בלמינצית חום כשהגלשן נכנס לשק שאיבה בוואקום, תהליך זה מבטיח הדבקה מקסימלית של המעטפת לליבה והשכבה העליונה והתחתונה בעצם הופכות לשכבה אחת, עוד יתרון חשוב מאוד של תהליך זה הוא סילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן ולמנוע קילוף של המעטפת מהליבה. שלב זה הוא לא מובן מעליו ויש שבוחרים לדלג עליו בשלב הבנייה על מנת לחסוך בעלויות וזמן.
חשוב גם מאוד לציין שכל הפלגים/קופסאות (ידית – בתי ליש) שמושתלים בגלשן מחוזקים בקוביות קשיחות של פוליאורטן מוקצף על מנת למנוע התנתקות מהגלשן.
טכנולוגית – אפ אל טי (Fiberglass Lamination Tech ) F – L – T
הגלשני סופט שלנו בטכנולוגית ה “אפ אל טי” למעשה נבנים בצורה דומה מאוד לגלשני גלים קשיחים מסורתיים. שימו לב! יש המשווקים גלשנים בטכנולוגיה דומה כגלשני סופט חצי קשיחים שזה ממש לא מדויק ואתם מוזמנים לקרוא ולהבין יותר בהמשך עמוד זה.
– גם במקרה הזה תהליך בניית הגלשן מתחיל בחיתוך של ליבת “אי פי אס” איכותית הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה, לאחר מכן, ליבת הגלשן מלוטשת לאורכה ולרוחבה באופן ידני לטובת פינישים מדויקים על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן.
החלק השני הוא בניית השכבות/המעטפת (למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים.
השלב הראשון הוא למינצית בדי פיבארגלאס/אפוקסי על החלק התחתון ולאחר מכן העליון של הגלשן שבעצם מייצרת מעטפת קשיחה ראשונה. תוך כדי תהליך זה מושתלת במרכז הגלשן שידרית משכבת פיברגלאס הבנויה בקונסטרוקציה צפופה במיוחד על מנת להעניק עוד קשיחות וחוזק לגלשן. אחרי ייבוש מבוקר בתנורי חום ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה מתחילה למינצית המעטפת הרכה הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומדויקת. החלק התחתון שעוטף את הגלשן נקרא אייצ’-די-פי-אי והחלק העליון אי-וי-איי שמגיע אם טקסטורה מחוספסת (דמוי עור תנין) למניעת החלקה וגריפ מקסימלי. אנחנו מייצרים גלשני סופט מעל 14 שנים וללא ספק דואגים לבחור את חומרי הגלם הטובים בתעשייה
לא כמו רוב גלשני הסופט הנפוצים בשוק שהמעטפת הרכה מודבקת ידנית לליבה בדבק, אנחנו במג’יק דואגים ששלב הדבקת המעטפת נעשה בלמינצית חום כשהגלשן נכנס לשק שאיבה בוואקום, תהליך זה מבטיח הדבקה מקסימלית של המעטפת לליבה והשכבה העליונה והתחתונה בעצם הופכות לשכבה אחת, עוד יתרון חשוב מאוד של תהליך זה הוא סילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן ולמנוע קילוף של המעטפת מהליבה. שלב זה הוא לא מובן מעליו ויש שבוחרים לדלג עליו בשלב הבנייה על מנת לחסוך בעלויות וזמן.
חשוב גם מאוד לציין שכל הפלגים/קופסאות (ידית – בתי ליש) שמושתלים בגלשן מחוזקים בקוביות קשיחות של פוליאורטן מוקצף על מנת למנוע התנתקות מהגלשן
טכנולוגית בסט – BEST
הגלשני סופט החצי קשיחים שלנו בטכנולוגית “בסט” למעשה נבנים בצורה דומה מאוד לגלשני גלים קשיחים מסורתיים ובצעם הדבר הכי קרוב לגלשן קשיח שיש בעולם גלשני הסופט.
היזהרו מחיקויים ושימו לב להסבר שלנו ומה מפריד אותנו מהתחרות.
– כמו ברוב המקרים תהליך בניית הגלשן מתחיל בחיתוך של ליבת “אי פי אס” איכותית הנעשה במכונת סי אן סי מהמשוכללות בתעשייה, לאחר מכן, ליבת הגלשן מלוטשת לאורכה ולרוחבה באופן ידני לטובת פינישים מדויקים על מנת להבליט את האלמנטים של אותו השייפ (מבנה הגלשן) המתוכנן.
החלק השני הוא בניית השכבות/המעטפת (למינצייה) הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומחולקת גם היא לכמה שלבים.
השלב הראשון הוא למינצית בדי פיבארגלאס/אפוקסי על החלק התחתון ולאחר מכן העליון של הגלשן שבעצם מייצרת מעטפת קשיחה ראשונה. תוך כדי תהליך זה מושתלת במרכז הגלשן שידרית משכבת פיברגלאס הבנויה בקונסטרוקציה צפופה במיוחד על מנת להעניק עוד קשיחות וחוזק לגלשן. אחרי ייבוש מבוקר בתנורי חום ושיוף/החלקה של השכבה הראשונה מתחילה למינצית המעטפת הרכה על החלק העליון בלבד הנעשית בעבודת יד מבוקרת ומדויקת. חומר גלם זה נקרא אי-וי-איי ומגיע אם טקסטורה מחוספסת (דמוי עור תנין) למניעת החלקה וגריפ מקסימלי. אנחנו מייצרים גלשני סופט מעל 14 שנים וללא ספק דואגים לבחור את חומרי הגלם הטובים בתעשייה.
לא כמו רוב גלשני הסופט הנפוצים בשוק שהמעטפת הרכה מודבקת ידנית לליבה בדבק, אנחנו במג’יק דואגים ששלב הדבקת המעטפת נעשה בלמינצית חום כשהגלשן נכנס לשק שאיבה בוואקום, תהליך זה מבטיח הדבקה מקסימלית של המעטפת לליבה וסילוק עודפי הדבקים על מנת להגיע לגלשן קל, חזק ומאוזן ולמנוע קילוף של המעטפת מהליבה. שלב זה הוא לא מובן מעליו ויש שבוחרים לדלג עליו בשלב הבנייה על מנת לחסוך בעלויות וזמן.
השלב הבא הוא למינציה של שכבת פיברלאס/אפוקסי חיצונית על תחתית הגלשן שבעצם נעשית בדיוק באותה צורה של בניית גלשן קשיח. לא כמו רוב (אם לא כל) גלשני הסופט בשוק הנחשבים לגלשני סופט חצי קשיחים בעלי תחתית קשיחה שעשויה מ “פי וי סי” שלא באמת נותנת הרגשה של גלשן גלים מסורתי קשיח, הסופטים חצי קשיחים שלנו הם הדבר הקרוב ביותר לדבר האמיתי הודות לתחתית הבנויה משכבת אפוקסי יחודית המעניקה “חיות” מדויקת מתחת לכפות הרגליים ורייל תחתון חד במיוחד המאפשר ביצועים חדים ואגרסיביים.
חשוב גם מאוד לציין שכל הפלגים/קופסאות (ידית – בתי ליש) שמושתלים בגלשן מחוזקים בקוביות קשיחות של פוליאוריטן מוקצף על מנת למנוע התנתקות מהגלשן