גלשנים הייברידים הם בעצם שילוב של שני קטגוריות של גלשנים, קטגוריית גלשני “פאן בורד” מלאי נפח, בעלי קווים חיצוניים ארוכים ורחבים יותר שמהירים לחתירה ומאפשרים כניסה מוקדמת לגל, וקטגוריית גלשני ”שורטבורד” קצרים וחדים יותר, קלים לתמרון ומוגדרים בשוק “גלשנים מקצועיים”. שילוב זה נולד על מנת להעניק את האפשרות לגולש ליהנות משני העולמות, גלשן נוח, יציב וידידותי שמאוד מתאים לגלים בישראל וקל להכנס איתו לגל אבל במבנה קטן וזריז יותר שקל לבצע איתו דברים יותר רדיקלים על הגל.

לרשותכם ליין גלשני הייברידס המתאימים לכל הרמות, כגלשן מעבר למתחילים במשקלים הנכונים, לגולשים מתקדמים המחפשים פשוט ליהנות ולתפוס יותר גלים ולגולשים מנוסים יותר לימים היותר שטוחים של השנה. גלשנים עמידים באיכות גבוהה ובמגוון רחב של שייפים ומידות.

חשוב לזכור, אין כזה דבר “גלשן הכי טוב בעולם…”, לכל גלשן יש את היתרונות והחסרונות שלו, גלשן יכול לעבוד טוב לגולש אחד אבל פחות טוב לגולש אחר ולהרגיש לגמרי שונה תלוי בניסיון של הגולש, הסגנון גלישה שלו ותנאי הגלים. אנחנו מתמחים בהתאמת ציוד וגלשנים נכונים לפי הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת גלשן ולא רק לפי מה שיש לנו במלאי. אתם מוזמנים לבוא ולקבל ייעוץ מקצועי במיוחד והרבה מאוד טיפים מצוות בעל ניסיון של למעלה מ-35 שנים בתחום הגלישה שירד אתכם לפרטים הקטנים ביותר על מנת להתאים לכם את הציוד הכי הנכון לכם ולא ה ”כמעט…” נכון לכם.

מציג 1–12 מתוך 22 תוצאות

סינון לפי מחיר