ניצן בן חיים, מייסד ובעלים - נאזארה פורטוגל

ניצן בן חיים, מייסד ובעלים, נאזארה פורטוגל

חדש ובלעדי
ב- MAGIC BOARDS

נעלי סקייטבורד
אקולוגיות

לקוחות מספרים

הכירו את מג’יק בורדס – חנות הגלישה המקצועית והמובילה בצפון

מי מחפש חנות גלישה?

רגע לפני שנכיר לכם את חנות הגלשנים המובילה בצפון, כדאי שנקדיש כמה דקות לתחום הגלישה. כיום, אין ספק שמדובר באחד מתחומי ספורט האקסטרים המועדפים ביותר בעולם כולו, ספורט שמתבצע על ידי “רכיבה” על הגלים בים כאשר אתם עומדים או שוכבים על גלשנים. המקור לספורט האתגרי מגיע מימי קדם שבהם הגלשן שימש בעיקר יחידים כדי להגיע מהאוניות לחוף (שלא בסירות קטנות). כמו כן כתחביב שנהג למשוך אנשים שאהבו את הים עד שבסופו של דבר הפך באופן רשמי לספורט בשנת 1920. לישראל הגיע הגלשן הראשון בשנות החמישים, ומהר מאוד יחסית הפך לספורט מועדף בשל החופים לאורכה של המדינה שמשכו צעירים רבים שנדרשו כעת לאתר מקומות בהם יוכלו ללמוד גלישה, לרכוש אביזרי גלישה ולהצטייד בכל מה שדרוש.

חנות הגלשנים שלכם באונליין

הביקוש הגדול הוביל אותנו לעלות את חנות הגלשנים שלנו לאונליין, כך שלמעשה אתם נהנים מכל המוצרים וציוד הגלישה המקצועי במחיר מעולה וללא פערי תיווך. אנו נשמח לספק לכם שירות מקצועי והכוונה בכל מה שאתם צריכים, עם אפשרות לרכישה בטוחה כך שתוכלו לרכוש גלשנים אונליין בצורה קלה ופשוטה והכי חשוב עם ראש שקט.

אם יש לכם שאלה או התלבטות לגבי גלשנים ציוד גלישה ועזרים נוספים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר או להתקשר לטלפון  ונשמח מאוד לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי, איכותי, אדיב וברמה הגבוהה ביותר על גלשנים, ציוד גלישה ואביזרים נלווים הקשורים לגלישת גלים.